پرچم این دخترارم ببریم بالا گناه دارن خخخ.....

کاش میشد تو قاطی پاتی چیزیو پیدا نکرد!!!✌(◕‿-)✌

╥ ▓▓0▓▓▓▓0▓▓▓0▓▓▓
║. Dokhtara
║.▓▓0▓▓0▓▓▓▓0▓▓▓▓


دخترا کپی اجباری


دختر با اخم اومد پیش مادرش و گفت.؟
مامان من دیگه از دختر بودن خسته شدم!
مادرش با تعجب پرسید چرا؟
دختر گفت:
خسته شدم از این تبعیضی که بین دختر و پسر قائل میشن!
پسر تا نصف شب هرجا دلش بخواد میره کسی نمیگه اشکال داره.
اما دختر بره میگن خوب نیست.
پسر دوست دختر داشته میگن پسره دیگه!!
دختر دوست پسر داشته باشه میگن خرابه!
پسر سیگار بکشه میگن مرده دیگه حتما دردی داره!
دختر سیگار بکشه میگن معتاده!
پسر چش چرونی.
کنه میگن ذاتشه!
دختر چش چرونی کنه میگن وله!
خلاصه همه چی واسه پسرا عادی واسه دخترا بد!
مادرش با لبخند گفت:
عزیزم اگه شیطان کار خلافی انجام بده کسی تعجب نمیکنه!
اما کسی از فرشته انتظار بد بودن رو نداره!
دخترا پرچم بالاست...
یکی بیاد پرچمو بگیره دستم خسته شد.
 البته من ک دخمل نیستم اینم واسه شادی دل اجیای گلم گزاشتم برین حال کنین ولی خداییش دخترا مدیونین اگه واسه این پست کامنت ندین اون دنیا خرتونو میگیرم 



نظرات شما عزیزان:

helenaaa
ساعت2:30---11 مهر 1393
عاغا عالی بود خدایی عاشق وبتم محشره ب منم سر بزنhttp://helena00tanha.loxblog.com/
پاسخ:قابلتو نداره خواهرررررررررر خخخخ بیا اصلا وبم مال خودت خخخ چشم سر میزنمممم


مبینا
ساعت0:21---18 شهريور 1393
اینم واسه التماس برا نظر دادن!خخخ
به وب منم سر بزنین و نظر فراموووش نشه!حداقل ۲ تا
پاسخ:عه عی باوا من کی التماس کردم تازشم شما دخترا باس خودتون کامنت بزارین ک منم از این ببعد پرچمتونو ببرم بالا خو اصلا بهتره بزارم همون نفس ماهی ی بار بیاد پرچمو دخترارو ببره بالا خودمم رو پرچم پسرا کار کنم


سایدا
ساعت14:58---14 شهريور 1393
تورخدا بلن نشو ناراحت میشم خخخ خب منم یکی مث فرشته های دیگم راحت باش
پاسخ:عه جیدا شوما راس میگی؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخ


شیما
ساعت7:02---11 شهريور 1393
اینم واسه اینکه گفتی کامنت بزار...
پاسخ:دستت طلا دمتم چیزززززززززززز... البته اگه کامنت نمیزاشتی منم دیگه از این ببعد پرچم دخترارو بالا نمیبردم خخخخخ


nafas
ساعت17:09---10 شهريور 1393
خخخ این بود ضد پسر کم داریم؟
پاسخ:بعله دیه ضد پسرامون یکمی کمن فقط یکمی خخخخخخخ نفسی تو ضد پسر یافتی بهم بده تا بزارم افرین دخمل خوب من


بچه بد
ساعت22:09---9 شهريور 1393
بحــــــــــــذف
پاسخ:خخخخخخ بقیه خواهش کردن نحذفمش


بچه بد
ساعت19:29---9 شهريور 1393
دلت بـــــــــــسوزه من فرشتم تو شیــطانی
پاسخ:دیه دخترا پروبشن اینو حذف میکنما بعدشم دیگه از این مطلبا نمیزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تــاریـخ یک شنبه 9 شهريور 1393 ساعـت 16:58 به قـلـم ƙ@ყ√αɳ˚••❂ |